[Talk-dk] Hjælp til at eksportere enkelte tags (f.eks. fejltags fra Tagwatch)

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Dec 5 17:58:21 GMT 2011

Hej Morten

Det er lige det der er problemet er med at jeg skal rette dele af den
import jeg har lavet i dele af Kolding.

Alle efterfølgende imports følger det jeg har beskrevet på denne wiki side:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Kommune_data

Jeg har fulgt Map_Features så meget jeg kunne, enkelte område er dog svære
at oversætte fra kommune system til OSM. F.eks. hvordan skal Strandeng
tagges? Har valgt at tagge den
landuse<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:landuse>
=meadow <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dmeadow>.

Har kigget på landcover, den giver god mening, men da den er under
Proposed, så har jeg undladt af bruge den ((
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/landcover))
Det kan jo rettes senere (da jeg har videreført kommuens egen
klassificering i taggen objekttype)

Men godt set.

Mvh
Jens