[Talk-dk] OpenStreetMap data camp i Vejle til marts?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Dec 7 15:46:37 GMT 2011

> En campingplads i marts? Brrrrr.
Der er snak om udlejningshytter på en campingplads i Vejle området vi
evt. skal bo i jfr. VisitVejle  - samt at denne campingplads også har
lokaler til rådighed. (ikke sikkert at det så bliver der) Telt er nok
også lige koldt nok i marts.

> Andre aktiviteter kunne være en teknisk workshop. Udover noget rettet mod de
> lokale, kunne det også være godt med noget rettet mod hardcore OSM-folk. Fx:
>  * Opsætning af server
>  * Hvordan laver man custom maps?
>  * Videreudvikling af OSM-værktøjer
>  * Videreudvikling af GPS-software (f.x. Navit)
>

> Og så selvfølgelig et møde med mulige dataleverandører i området.

Tak for disse forslag - den vinkel have jeg slet ikke tænkt på ovre i
den mere tekniske del og for virksomheder

/Søren