[Talk-dk] Kommunale vejmidter som baggrundslag?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Dec 8 09:10:33 GMT 2011

Hej,

Hm, stadigvæk problemer? Her fungerer det fint.

Hvis du tester på http://osm.rasher.dk/ , skal du måske force-reloade
siden for at få de rigtige lag i højre side. Men ellers skulle du
kunne se veje for Kolding, Stevns og København (cykel) her:
http://osm.rasher.dk/?zoom=7&lat=56.24056&lon=11.61346&layers=B0000FFFFFFFFFFFFFTFFFFFF
Som sagt kan det være, at siden skal force-reloades i din browser.

(Kolding-datasættet inkluderer tilsyneladende også hovedveje for dele
af resten af landet)

- Peter Brodersen