[Talk-dk] Nogen der har forslag til hvordan man retter en bunke relationer med fejl i (der er importeret i OSM)

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Dec 8 10:54:00 GMT 2011

Hej

Er der nogen der har forslag til hvordan man retter fejl i en bunke
relationer der er importeret. Fejlene kan f.eks. være at tagget er skrevet
med stort (og derfor kan OSM ikke fatte det) eller at det er forkerte tags
f.eks. LANDUSE=Overdrev (Skulle have været natural=grassland).

Jeg kan ikke finde noget gennem XAPI eller anden, der kan download relation
og man kan rette dem i et go', ligesom man kan med alt andet i OSM.

Eneste jeg kan finde på er at rette dem manuelt.

Mvh

Jens Winbladh