[Talk-dk] Nogen der har forslag til hvordan man retter en bunke relationer med fejl i (der er importeret i OSM)

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Dec 9 21:16:27 GMT 2011

Jeg fik problemerne med forkerte tags fra import på denne måde:

Downloade alle relationer med tagen; LANDUSE fra det område importen
dækkede. Tilføjede @meta, så jeg kunne åbne den i JOSM.

Brugte følgende:
http://overpass-api.de/api/xapi?relation[LANDUSE=*][bbox=8.701,55.254,10.179,55.747][@meta]

I JOSM brugte jeg søge funktionen til at rette fejle til
og uploaded derefter.

Bare til orientering

/Jens