[Talk-dk] Amagerbanken -> BankNordic

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tir Dec 20 14:00:14 GMT 2011

.. og done. Der var kun syv styk af hvad jeg lige faldt over. Én way
og seks punkter (hvor én af dem var en atm og ikke en bank; den blev
også omdøbt).

Jeg tænker dog lidt over, om det er for tidligt at ændre navnet i
forhold til hvad man ser, der står på skiltene. I går stod der fx
stadigvæk Amagerbanken på hovedafdelingen på Amagerbrogade.

- Peter Brodersen