[Talk-dk] The Danish wiki main page is missing, and probably others too

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Dec 29 22:59:18 GMT 2011

Hej,

On 29 December 2011 23:50, Carsten Nielsen <list_reply at toensberg.dk> wrote:
> Why is the Wiki main page linking to
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DA:Main_Page
> when the wiki page is actually at
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Main_Page
>
> I am quite convinced that this has worked previously.

Nogen har ændret i skabelonerne i wiki'en, så links til andre sprog
pludselig skal begynde med stort (fx DA:, SV:, NO:, FI:, etc.). Denne
tekniske ændring er dog i modstrid med Wikiens dokumentation om andre
sprog, og tvær-sprog-links til omtrent samtlige sprog ud over de 4-5
største virker ikke længere.

Jeg har kommenteret det på den engelske IRC-kanal, samt på
wikipedia-brugersiden for ham, der har rettet i skabelonerne:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User_talk:Verdy_p

... så jeg synes ikke, vi endnu skal flytte rundt på siderne, hvis det
her er en fejl, som det tyder på at det er. Jeg overvejer dog at lave
et redirect på forsiden i mellemtiden, om ikke andet.

- Peter Brodersen