[Talk-dk] ODbL - hvor galt ser det ud?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Dec 30 08:29:45 GMT 2011

Godt eksempel, jeg har siddet og kigget på Kolding området og kan
> 'heldigvis' ikke se de store ændringer.
>
> Men det viser, at det godt kan betale sig at forsøge at kontakte dem der
> ikke har accepteret den nye licens.
>
> Har vi en plan for det?

Tror at det er snart sidste udkald - folk der ikke har taget stilling har
fået mails på engelsk og dansk op til flere gange . Og for at være lidt
morbid så kan folk faktisk godt være døde.

Selv remapper jeg lidt i områder, hvis jeg kan se at en person (der ikke
har svaret) ikke har været aktiv i over 1 år.

Nu synes jeg ikke at det er så slemt for DKs vedkommende med ca. 2700
objekter (veje og polygoner) der skal remappes. (http://odbl.de/denmark.html)
- Det tror jeg godt OSM DK frivillige kan nå inden 1.april - Om ikke andet
så er der basis for at holde et remapping-party i februar/marts med kun
fokus på remapping.

/Søren Johannessen