[Talk-dk] Tag til Indkørsel - service=driveway

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Feb 25 15:46:46 GMT 2011

Hej

Driveway wil jeg primært bruge når der kun er en samlet ejendom (adresse)
forende af vejen. Her vil jeg bruge highway=unclassified evt. residential
indtil sidste udfletning.

Tit ser man at der er sidevej på større veje med flere ejendomme på. Her vil
jeg bruge highway=unclassified, med navnet på hovedvejen og driveway på det
sidste stykke til den enkelte ejendom.

/Jens