[Talk-dk] Source tag

Lars Christensen f3jlars at gmail.com
Søn Feb 27 11:11:12 GMT 2011

Hejsa

jeg er også at den mening at man bør angive hvilken kilde man har
benyttet helt ned på det enkelte opjekt, for på den måde at presicerer
hvor sikrer de data er som man har lagt ind.
hvis ingen tag så antager jeg at der liger et GPS spor til grund for
objektet,
når jeg tegner ud fra fugro vil jeg aldrig rette på data der er lagt ind
på bagrund af GPS spor da jeg betragt dem som mere pålidelige og 'up to
date' end et luft foto fra 2005, hvis der ikke er sat et source tag på
objektet kan man ikke se om man kan tillade sig at rette på objektet.

mvh Lars
AKA lars_ch