[Talk-dk] Source tag

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Søn Feb 27 18:47:33 GMT 2011

Et problem jeg har, er at jeg typisk laver flere forskellige ting under et
changesæt. Typisk, hvis jeg har et GPS-spor i en skov, hvor jeg også
redigere skov-arealet efter f.eks. Fugro og eller Bing. Altså to sources
under samme changesæt.

Jeg har også stødt på problemet med, at en veje har have forskellige kilder,
hvis en del er GPS spor og en anden er Fugro. her har jeg skrevet begge som
kilde f.eks. source=fugro and GPS track

Jeg synes det er klart nemmest at se det direkte i objektet og ikke i
changesættet, idet man skal gennem flere klik, for at se det. Altså man skal
virkeligt ville det.

/Jens