[Talk-dk] Hjælp til hvordan man kortlægger et besværligt kryds i Kolding

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Lør Jan 1 16:16:02 GMT 2011

Hej,

Jeg ville nok bare lave to stykker oneway=yes på "Divelshul", som
connecter til de to syd-vestlige noder i krydset - ligesom du har på
vejen som ligger vest for krydset.

Er det forøvrigt korrekt at "Rendebanen" går igennem krydset? Burde
det sidste led på den vej ikke hedde "Sct. Jørgens Gade"?

Mvh.
Kent B. Hansen