[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Jan 1 18:37:10 GMT 2011

Hej,

2011/1/1 Jens Winbladh <jens at somewhere.dk>:
> Super fedt
> Kan ikke få det til at virke i JOSM, men ser fint ud i Potlatch2.
> Ellers en ret udførlig beskrivelse af hvordan man skal sætte det op.
> Er jeg den eneste med det problem
> /Jens Winbladh

Har du en ny JOSM og Imagery-laget (WMS-TMS-fanebladet under indstillingerne)?

URL'en hedder tms:http://tile.openstreetmap.org/ - bemærk at der skal
står "tms:" forrest.

Der mangler stadigvæk tiles masser af steder (bl.a. i Kolding). Pt. er
der kun en 20-25 styk online. Men jeg tager som nævnt imod requests på
steder, man gerne vil have forrest i køen :-)

- Peter Brodersen