[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Jan 1 20:28:11 GMT 2011

Hej,

2011/1/1 Jens Winbladh <jens at somewhere.dk>:
> Sweet - det virker
> Kan være at det skal på Wikien, eller er vi stadig i Beta?
> /Jens

Vi er stadigvæk i beta - som i, jeg vil gerne sikre at serveren ikke
sveder for meget, plus at vi får en mere permanent URL (sandsynligvis
bliver det fugro.openstreetmap.dk). Det er selvfølgelig muligt at
rette wikien til undervejs, men jeg vil gerne sikre, at ting virker
korrekt i første omgang og folk ikke skal undre sig unødvendigt (fx i
tilfældet med den forkerte JOSM-url, jeg opgav tidligere :-) ), når
det bliver lagt ind i dokumentationen.

Nu er ca. 5 % af filerne i øvrigt lagt op. Tjek
http://fugro.findvej.dk/ for overblikket.

- Peter Brodersen