[Talk-dk] stednavne

Anders Lund anders at alweb.dk
Tir Jan 4 19:20:29 GMT 2011

On Tirsdag den 4. januar 2011, Jens Winbladh wrote:
> Ja, samme menig her. Der mangler desværre lidt differentiering af locality.
>
> Ved bugt, bruger jeg: natural=bay på et punkt.
> (eks: http://osm.org/go/0H4aeV4U--)
>
> Du kan finde flere her: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:natural
>
> /Jens Winbladh

Mange tak begge to. Her er noget af det jeg har lavet, det bliver bedre når
kystlinjen opdateres (og hvis i venter lidt, skulle der komme nogle
farvandsnavne med natural=bay name=XXX hvis de bliver vist):
http://www.openstreetmap.org/?lat=54.9784&lon=10.3918&zoom=14&layers=M

Jeg kan se at strandengene får en grimt "wet_meadow" etiket, det er egentlig
lidt ærgerligt!

--
Venlig hilsen,
Anders