[Talk-dk] stednavne

Anders Lund anders at alweb.dk
Tir Jan 4 20:58:57 GMT 2011

On Tirsdag den 4. januar 2011, Jens Winbladh wrote:
> Hej Anders
>
> Ser super fedt ud.
>
> Kan godt se etiketten, kan ikke lige finde ud af hvorfor, udover at det
> muligvis er en fejl i renderen.
>
> Er ved at være færdig med Lyø. Øer er bare så dejligt afgrænsede af mappe,
> derfor en stor tilfredsstillelse at kunne afslutte.
> Renderen har ikke være forbi endnu, så det ser mystisk ud, men det kommer
>
> :-)

Jeg kigger om lidt så...

Jeg var i gang med Skarø i går, så jeg vil lige tilføje lidt navne og natur,
så er Skarø også OK. Samme med Avernakø, jeg er næsten færdig. Tager også
Hjortø en af dagene, den har en meget fin kystlinje og intet andet. Hvis du er
interreseret i øerne, siger du så lige til så vi ikke kommer til at arbejde på
det samme? Jeg kunne også finde på at kigge på Strynø, Birkholm, Egholmene,
Svelmøerne Bogø og Årø, efterhånden som jeg finder tid...

Ved du forresten at havnene på Lyø og Strynø er udbyggede i 2008 og 20010? Så
der kan man ikke bruge fotos fra 2005 ;)

--
Venlig hilsen,
Anders