[Talk-dk] stednavne

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Jan 4 21:32:16 GMT 2011

Fedt, det er bare lige det at jeg i sommers var på Lyø og mappede en del, så
jeg kender til øen. Men det skal dog ikke holde mig fra at mappe lidt
kystlinje etc. på nogle af de andre øer. Jeg har dog noget mere lokalt jeg
skal kigge på den nærmeste fremtid, da Fugro også er kommet til Kolding
opland.

Du har ret i at, det lysebrune er farmland.

/Jens Winbladh