[Talk-dk] Kystlinie relationen (var Re: fejl i josm)

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Jan 5 23:11:05 GMT 2011

On 06-01-2011 00:03, Ole Nielsen wrote:

> Det er ikke en korrekt multipolygon, da multipolygoner kræver roller på
> alle medlemmer (der er ingen roller på relationens medlemmer).

Den relevante wiki-side nævner nu at hvis der ingen roller er kan og bør
renderen selv regne den ud (geometrien vil oftest afsløre hvad der
gælder), men anbefaler samtidig at man angiver roller eksplicit.

> Min indstilling er at den bør slettes, mest fordi den er så megastor og
> forstyrrer editeringen uden at tjene noget klart formål. Men først vil jeg
> prøve at tage kontakt til Menzel.

Jeg er enig, med mindre Menzel kan give en god grund til den skal eksistere.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk