[Talk-dk] Gilleleje Rådhus

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Søn Jan 9 20:09:08 GMT 2011

Hej Jeff

Vdr. navnet; hedder det stadig 'Gilleleje Rådhus' i folkemunde eller står
det på stadig på bygning. Det plejer jeg at gå efter.

Det er tit man ser at der står en ting på nettet og en anden, når man står
ude i virkligheden (ser det tit med kolonihaver f.eks.).

Har ikke set amenity:former=townhall før, men det er jo super.

/Jens