[Talk-dk] Vejnavne

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Jul 4 17:22:35 BST 2011

On 04-07-2011 09:18, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Og nu vi er i gang, så skal vi også gøre noget ved de adresser som har forkerte
> koordinater. Fx melde det tilbage til OSAK, så de kan blive rettet og vise dem med en
> anden farve på rasher.dk.

Problemet er at man skal have fat i den enkelte kommune[1], og min
erfaring siger at det er svært at trænge ordentligt igennem og få dem til
at forstå at man prøver at få rettet en reel fejl (og ikke fx klager over
et privat gps produkt).

Hvis I tager kontakt til en kommune gør I nok klogt i at henvise til
tjekke adressen på https://www.ois.dk/ og henvise til det i stedet for at
snakke om OSM.

Det ville være rart om der var et centralt sted man kunne melde den slags,
men det er ikke tilfældet pt.

[1] http://digitaliser.dk/forum/1456639
--
Jonas Häggqvist