[Talk-dk] Vejnavne - slut med OSAK-opdateringer af adresser

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Søn Jul 10 18:48:12 BST 2011

Jeg spurgte under debatten til, hvad der var praktisk for script-folkene.
Der kom ikke nogen udmeldinger dengang. Jeg er meget lydhør overfor, hvilke
løsninger, der kan lette automatiseringen (og samtidig er håndterbar for
manuelle mappere). Men jeg synes absolut at vi ikke skal være bundet til at
benytte OSAKs vejnavne i hoved-tags (f.eks. "name" på vejene).

Claus

Den 10. jul. 2011 14.21 skrev Morten Kjeldgaard <mok at bioxray.dk>:

> [...]
Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81