[Talk-dk] Nyt fra License Working Group

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tor Jul 21 09:09:38 BST 2011

Hej,

Når jeg skimmer listen igennem over brugere, der har afvist den nye licens,
er det umiddelbart kun Niels Beck, jeg genkender som dansk mapper (der er
sikkert flere).

Jeg har skrevet til ham for at høre, om han virkelig mener, at han vil
trække sine bidrag. HVIS han fastholder, bliver det relativt bøvlet at
identificere gamle licenser i København, da han jo har rørt ved stort set
hele Københavns vejnet for at lave separate cykelstier. Selvom disse
ændringer blev rullet tilbage, findes han i historikken. Derfor fremstår
stort set hele byen med dårlig licens-status i diverse værktøjer.
Derudover har Niels naturligvis også lavet flere (udmærkede) bidrag både før
og siden, som vi meget gerne vil beholde.

Jeg håber naturligvis at Niels genovervejer sin afvisning af OSMs nye
licens.

Claus