[Talk-dk] Folkemødet på Bornholm i næste uge

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Jun 13 13:16:15 BST 2011

Hej alle sammen

I næste uge afholdes der på Bornholm Folkemødet hvor man  kan mødes
med politikere, interesseorganisationer, græsrodsorganisationer,
samfundsdebattører og borgere.
http://www.brk.dk/BRK/site.aspx?p=35046

Jeg har vidst et par måneder at dette møde skulle finde sted og ærgrer
lidt over at jeg ikke for et par måneder siden skrev her, da måske OSM
DK kunne have søgt fonde, penge etc. for at sende et lille  hold OSM
frivillige af sted til Bornholm. Hvor små events med mapping parties
samt foredrag om OSM kunne være indgået samt at vi af den vej kunne
have fået PR og omtale i diverse medier.

Men inddirekte vil OSM være tilstede på Bornholm, da Dansk Cyklist
Forbund arrangerer "Danmark som verdens bedste cykelferiedestination -
Lancering af cyclistic.dk"
http://kalender.brk.dk/event/user-view/7584

Som nogen sikkert ved så er cyclistic.dk cykelruteplanlæggeren samt
grundkortet baseret på OpenStreetMap. Jeg håber at diverse medier vil
omtale OpenStreetMap via denne her release fra Dansk Cyklist Forbund.

Jeg vil holde øje med om DCF smider nogle fotos ud på nettet af denne
event samt om andre medier skriver et eller andet.

/Søren Johannessen