[Talk-dk] Vejbredde

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Jun 20 09:00:15 BST 2011

Uanset metode, kommer vi i øvrigt nok hurtigt ud i at skulle beslutte, hvad
der er med i en "vejbredde", hvoraf flere har et dansk tilsnit. Har vi en
konsensus om hvilke af følgende vejudstyr, vi vil måle med:

   - Cykelstier med kantsten?
   - Cykelstier med græsstribe?
   - Cykelbaner med påmaling ("lane")?
   - Fortorv?
   - Nødspor på f.eks. motorvej?
   - Midterrabatter på veje, der er opdelt i en way for hver retning?
   - (andet?)

(indrømmet, jeg har ikke boget den i OSM-wikien, hvor visse af disse sikkert
er defineret)

Claus