[Talk-dk] Visning af cykelstier på OpenCycleMap

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Ons Jun 29 17:18:16 BST 2011

Hej Roger

Det er efterhånden et meget gammelt ønske herfra landet. Jeg skrev i 2009
til Andy og foreslog noget meget lig dit forslag (evt. blot at bruge samme
farve for lane og track).  Her er hans svar fra dengang. Et år efter skrev
jeg og spurgte efter status - og fik at vide at han havde travlt med
administrative server-udfordringer, men at den stod øverst på listen.

Den forklaring, du har fået, er ny for mig. Jeg kan faktisk ikke komme på
hvem der skulle ønske at cycleway=track slet ikke var synligt

Hvordan kan vi overbevise ham om, er der har været konsensus i DK i lang tid
nu?

Claus

fraAndy Allan andy at gravitystorm.co.uktilClaus Hindsgaul
dato17. dec. 2009 12.10emneRe: Cyclemap cycleway=track

*

*
Hi Claus,

Rendering cycleway=track on the cyclemap is a common request from OSM
members in Copenhagen - there's clearly a lot of people like you who
want to see it happen! I've got it on my todo list, and it will
hopefully be added in the next few weeks.

Cheers,
Andy