[Talk-dk] Adresselag - osm.rasher.dk

Søren Due Jensen soeren at geoduerne.dk
Ons Mar 2 20:46:37 GMT 2011

Den 02-03-2011 21:24, Jonas Häggqvist skrev:

> Det kan muligvis være fordi renderd var død for nogle timer siden og
> du fik gamle tiles tilbage - prøv at reloade nu. Ellers må du lige
> pege mig på området så jeg kan undersøge sagen nærmere.

http://osm.rasher.dk/?zoom=16&lat=55.25705&lon=11.31751&layers=B000FFTFFFFFFFFF
<http://osm.rasher.dk/?zoom=16&lat=55.25705&lon=11.31751&layers=B000FFTFFFFFFFFF>

Hesselbyvej 23C,

Sådan umiddelbart mener jeg nu at der kun er mellem 300 og 400 meter til
Hesselbyvej, men det er så en anden sag.

Men
http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php?postcode=4230&distance=250 <http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php?postcode=4230&distance=250>
viser ingen veje (og heller ikke på 500 meter)

Jeg skal ned på 100 meter for at få vejnavne vist - og her er
Hesselbyvej så slet ikke nævnt

http://osm.rasher.dk/stats.txt viser forøvrigt heller ikke completeness
på 100 for hverken 250 eller 500 meter, så umiddelbart tror jeg der er
missing_streets.php der ikke får det hele med.