[Talk-dk] Adresselag - osm.rasher.dk

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Fre Mar 4 00:24:30 GMT 2011

On 02-03-2011 21:46, Søren Due Jensen wrote:

> http://osm.rasher.dk/?zoom=16&lat=55.25705&lon=11.31751&layers=B000FFTFFFFFFFFF
> <http://osm.rasher.dk/?zoom=16&lat=55.25705&lon=11.31751&layers=B000FFTFFFFFFFFF>
>

> Hesselbyvej 23C,
>
> Sådan umiddelbart mener jeg nu at der kun er mellem 300 og 400 meter til
> Hesselbyvej, men det er så en anden sag.
>
> Men
> http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php?postcode=4230&distance=250
> <http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php?postcode=4230&distance=250> viser
> ingen veje (og heller ikke på 500 meter)

> [...]

Der var to ting galt:

1. Når jeg spørger databasen om afstanden mellem to punkter får jeg svaret
tilbage i en enhed der er omtrent 1.76 større end målet i meter.

2. missing_streets.php viste kun gader der havde under 70% completeness
(noget jeg havde gjort da jeg først lavede siden og glemt at rette).

Begge dele skulle der nu være styr på alle steder, og fra i morgen også i
stats.txt.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk