[Talk-dk] Afstemning tagging af vejnavne i forb. med OSAK

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Mar 14 10:51:30 GMT 2011

On 14-03-2011 11:37, Claus Hindsgaul wrote:
> Hej Jonas,
>
> Godt initiativ.
>
> Du har valgt ikke at medtage muligheden for at rette adressepunkterne. Det
> synes jeg godt, kan diskutteres; adressepunkterne er jo en standard
> OSM-feature - ikke specielle OSAK-opfindelse. Jeg kan derfor ikke se,
> hvorfor disse skal beholde OSAKs fejl, hvis det kan undgås.
> Hvis vi vil kunne rapportere fejlene til myndighederne (og det vil vi),
> kan vi jo f.eks. have et ekstra felt med det oprindelige (muligvis
> fejlagtige) OSAK-navn.

> [...]

Sandt nok, det er også lidt en praktisk betragtning idet det er den
løsning med klart mest arbejde til alle. Det var også bare et oplæg, så
lad os endelig tilføje den også. Jeg vil på ingen måde tage ejerskab over
afstemningen - wiki-siden står frit for alle at ændre.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk