[Talk-dk] OSM-møde i Århus på onsdag

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Lør Mar 26 18:47:05 GMT 2011

Hej alle.

Som tidligere annonceret mødes vi på onsdag den 30. marts i Århus, til en
snak om kortlægning i Århus-området i 2011, og om kortlægning i det hele
taget.

Adressen er Møllegade 9-13, Århus C. Vi mødes i PROSAs lokaler.

Mødet starter kl. 19, men dørene er åbne fra kl. 18, så hvis du (ligesom
jeg) skal have en sandwich til aftensmad, er du velkommen til at spise den
der.

I den tidligere mail lovede jeg at skaffe kaffe og kage. Det gør jeg stadig,
men giv mig lige et praj, så jeg ved nogenlunde hvor mange der kommer. Du
kan sende mig en mail, eller skrive dig på listen på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/%C3%85rhus

Med venlig hilsen

Erik Klausen

Tlf. 2465 1339