[Talk-dk] Afstemning tagging af vejnavne i forb. med OSAK

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Ons Mar 30 23:18:32 BST 2011

Esbern Snare <esbensnare at ...> writes:
> Øh det er meget godt med den der afstemning, men
> hvudden gør man ?
>
> Skal man logge ind på wikien, det har jeg prøvet, nu skriver jeg ikke
> så tit i wikier, så inden jeg gør et eller andet fatalt, så venligst
> lige lidt vejledning, der er nok til at stemme.

Jep. Muligvis er der en smartere måde, men du kan

- trykke på det edit/redigér-link der er i højre side ud
  for afsnittet (eller evt. trykke på edit/redigér for hele siden
  oppe i toppen)
- gå ned og finde afstemningen i tekstfeltet
- kopiere en linje fra en af de andre stemmer
- rette den så den passer med dit navn og dato
- trykke på "Show preview" for lige at tjekke at det ser rigtigt ud
- og så trykke på save/gem

Hvis det går helt galt, så skulle der gerne være historik på siden
så den kan reetableres. Så der er ikke noget at være bekymret for. :)

Ole