[Talk-dk] Landenærket Pedestrian eller Residential

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Ons Maj 25 19:18:46 BST 2011

On 25/05/2011 19:58, Esben Damgaard wrote:

> Så svarer man lige sin egen besked.. :)
>
> Efter at have kigget lidt på det, så kunne man alternativt lave et area
> som pedestrian på hele pladsen foran Rundetårn, og så lave en service
> vej istedetfor.

Smugkiggede lige på situationen i Google Streetview. Skiltet gælder kun
for fodgængerarealet nærmest Rundetårn, ikke hele gadens bredde.
Kørebanen til højre er en almindelig ensrettet gade.

http://maps.google.com/maps?hl=en&ie=UTF8&om=1&ll=55.681492,12.575408&spn=0.002338,0.004597&z=18&layer=c&cbll=55.681649,12.575751&panoid=Cm7t6bel1yRBLgjn-Qz3kg&cbp=12,235.08,,0,16.28

Desuden er jeg sikker på, at det ikke kun er en oplysningstavle "til
information". Skiltet forbyder adgang for motorkøretøjer, med mindre
andet er skiltet!!

Ole N