[Talk-dk] Landsbygeneratoren - kortlægning ude på landet

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Nov 2 12:02:21 GMT 2011

> Det ser godt ud.
Tak for det! - Jeg ser flere har taget nogle landsbyer i Danmark og
tak for den deltagelse.

> Jeg har en anden ide.
> På Sjælland har jeg tagget en masse veje med
>
> highway=proposed,
> fixme=Not on Fugro, check
>
> http://keepright.ipax.at/report_map.php?zoom=11&lat=55.5&lon=11.70
>
> Hvis man havde et hold cyklister så kunne man tildele dem såden en vej
> hver indenfor en rimelig radius.
grafiske objekter.

God ide - Jeg vil godt nævne at alle skal være velkommen til at
kontakte Andreas Hammershøj (fra Danske Cyklist Forbund) vedr. noget
med opgaver/ideer til Dansk Cyklist Forbunds medlemmer. Jeg ved at han
er blevet kontaktet af flere fra DCF medlemmer som gerne vil deltage i
OSM, men kun sådan noget med at køre ud og optage en GPX spor eller
tjekke noget, men intet ønske har om at lære selv kortlægningen i OSM.
Der er jo mange måde at bidrage til OSM på jo. Fx var der et DCF
medlem Ole Nordland som har været ude at cykle  Asserbo tyndt i
Nordsjælland og disse tracks er nu indtegnet af andre OSM frivillige.

/Søren Johannessen