[Talk-dk] Skal vi være først igen igen?

Mikkel Kirkgaard Nielsen m.kirkgaard at gmail.com
Tor Nov 10 15:41:45 GMT 2011

10. nov. 2011 11.28 skrev Rasmus Vendelboe <r.vendelboe+osm at gmail.com>:
> Her er igen en chance for os til at vise vi er hurtigst (og bedst).
> 19. november: Vejprojekt på Esbjerg havn

Yes, hurtigst, bedst og sjovest. I Esbjerg har vi været klar længe, og
venter spændt på at kunne lave et gps track og fjerne construction
tags. Allerede da jeg kunne finde projektdokumenterne på hjemmesiderne
taggede jeg videreføringen til Esbjerg Havn op, så godt jeg nu kunne,
og har løbende rettet til efterhånden som jeg har set byggeriet skride
frem.

Det er nu ikke hele strækningen der åbner den 19. Det sidste mere
komplicerede stykke nede på selve havnen og tilslutningen til byen er
de først begyndt på for nylig, og det åbner efter planen om et års
tid. For de interesserede er der billeder og mere info her;
http://www.vejdirektoratet.dk/dokumentniveau.asp?page=document&objno=223699.

Man burde måske lave en ceremoni ud af det? Der må være en officiel
åbning man kan crashe med sin netbook og trykke upload når
borgmesteren klipper snoren. Så får journalisterne også lidt mere at
skrive om ;).

Hilsner,
Mikkel