[Talk-dk] Importerings success

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Fre Nov 11 15:35:33 GMT 2011

Hej folkens,

Jeg sad for et par dage siden og kiggede på http://osm.rasher.dk/ efter
"Unreachable addresses" i Odense, og fandt noget der så helt nyt ud,
nemlig Hjallesparken. Jeg søgte på nettet og fandt
http://www.hjalleseparken.dk/. Derinde har de et kort, og så spurgte jeg
Cervo (der står som projektudviker og idé) om vi måtte tegne efter det
til OSM. Det måtte vi godt. Resultat:
http://osm.org/go/0H5tbQRnQ--

Jeg ville gerne have tegnet bygninger ind, men fandt ud af at planen
ikke passede så godt efter adresserne (ellers var jeg bare dårlig til at
rette kortet til), så spurgte om de havde et mere præcist kort vi kunne
tegne efter. Har ikke fået noget svar endnu.

Ville bare dele den fine historie :) Dejligt når virksomhederne gerne
vil lege med.

Hilsen
Esben Damgaard