[Talk-dk] Ny milesten nået

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Tir Nov 15 11:10:12 GMT 2011

Mikkel Kirkgaard Nielsen skrev:
> Jeg har ikke været med i de her sprints før, men jeg bor i nærheden og
> kender lidt til både Janderup og Årre, og vil gerne gøre en indsats med
> Fugro, evt. levere tracks hvis der mangler noget.

Det er ikke et officielt sprint, bare en statusopdatering. Men jeg havde
naturligvis håbet, at andre bed på krogen. Det er en fin idé at kalde
det et sprint.

Hvis du kender til Janderup og Årre, er det oplagt, at du tager dem.
Lokalkendskab er en klar fordel.

Jeg går så direkte på Bornholm.

Hvis flere hjælper til, burde vi kunne komme op på 90% i denne uge.

Så... er der andre, der er friske på et sprint? :-)

- Jørgen