[Talk-dk] ODBL overgang 1. april 2012

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tor Nov 17 11:17:47 GMT 2011

Du er ikke blind Esbern! Der er desværre bare ikke nogle rigtigt gode
værktøjer til rådighed :(.
Her hos mig fungerer JOSM-pluginnet kun so-so hvis man forsøger at loade
for alt over meget små områder. Hele Århus S er ikke ODBL-køreklar, så har
kan du f.eks. se pluginet i funktion [1].

[1] http://www.openstreetmap.org/?lat=56.11886&lon=10.18295&zoom=16&layers=M

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe