[Talk-dk] Unreachable adresses

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Nov 22 10:07:35 GMT 2011

Hej,-

Endelig lykkedes det mig at finde ud af, hvad I mente, så mange tak for
wiki-siden og henvisningen.

Jeg har også en løsning på nogle af problemerne uden at drage i felten. Se
fx her:
http://osm.rasher.dk/?zoom=17&lat=54.89606&lon=9.81021&layers=B0000FFTFFFFFF
FFFFFFFFFFF

Rashers side viser problemer i et område med fine veje og fine huse, men læg
mærke til stavemåden. På kortet står der "H.P.Hanssens Vej", men
problemmarkeringen staver "H.P. Hanssens Vej", dvs. at der skal tilføjes et
mellemrum i osm-kortets vejnavn!! - Samme problem ses på "H.A. Krügers Vej"

Hvad der sker på "I.P. Nielsens Vej" kan jeg dog ikke helt gennemskue.
Stavemåden er korrekt, men der mangler tilsyneladende fire husnumre (nr. 1,
2, 3 og 4) på rashers kort, selv om de er med i osak.

Her er et tilsvarende problem, der er løst: På "Nørre Havnegade" var der
vist nogle problemmarkeringer, men de forsvandt, da jeg rettede stavemåden
på osm-kortet fra "Nørrehavnegade" til "Nørre Havnegade".

Jeg graver videre i Sønderborg, også i felten...

Hilsen,
Sonny