[Talk-dk] Ny kommune-orienteret side

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Nov 23 12:58:09 GMT 2011

On 23-11-2011 12:39, Jørgen Elgaard Larsen wrote:

> Ah, jeg var ikke klar over, at nøjagtighedsklassen kommer fra dem.
>
> Men jeg synes, det vil være godt at have med alligevel.

Ja, jeg prøver at lave listen om ikke andet. Så er det nemmere at vurdere
om det er værd at beholde.

> Sorterer vi andet fra end nøjagtighedsklasse U? F.x. koordinater 0,0?

Ja, og jeg tror det er dét. Det må Peter Brodersen lige kunne præcisere.

> I øvrigt kom jeg til at tænke på, at det ville være godt med en
> feedback-mulighed for kommunerne. Det er ikke utænkeligt, at de opdager
> fejl i vores rettelser - eller bare vil kommentere dem.

Ja, det tænkte jeg også på. På forsiden henviser jeg til listen her, eller
til at maile mig direkte (så kan jeg tage den videre), men noget enklere
kunne selvfølgelig være meget rart. Så begynder det bare hurtigt at gribe
om sig synes jeg :)

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk