[Talk-dk] Workshop: Software til udveksling af data mellem offentlige myndigheder og OpenStreetMap?

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Okt 5 02:08:53 BST 2011

On 03-10-2011 15:48, Emil Tin wrote:

> Linke offentlige vejkoder til OSM way id's
> Et værktøj der kan linke vejkoderne anvendt i det offentlige med
> vejkoder (way id's) i OSM, så det derefter er lettere at lave database
> queries på tværs af de to datasæt. Det kan evt. ske ved hjælp af via
> spatial queries og sammenligning af navne og vejtyper, etc.

Jeg har forsøgt mig med at lave et minimalt API til dette:

http://osm.rasher.dk/tools/street2osm.php

Jeg ved ikke helt hvilke ønsker der er til et sådant værktøj? Nu kan andre
i hvert fald byde ind. Queries er ikke super hurtige, så undgå venligst at
slå flere tusinde veje op :)

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk