[Talk-dk] Vandløb

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Ons Okt 5 10:19:52 BST 2011

På Amager Fælled er der en masse dræn (tydeligvis menneskeskabte, idet det
var hav indtil 1945). Mange steder er de ført i et kort overdækket plastrør,
hvor stier passerer henover, og tagget som tunneller (f.eks.
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.60494&lon=12.57221&zoom=17). Kunne
samme løsning være relevant for dine overdækkede vandføringer? De burde i
øvrigt nok få tilføjet et "layer=-1"

Claus