[Talk-dk] GPX-tracks i JOSM

Morten Siebuhr sbhr at sbhr.dk
Man Okt 10 20:57:21 BST 2011

Hep,

Noget off-topic, men jeg kæmper lidt med JOSM og GPX-tracks. Den korte
version: har ikke fået mappet længe, men har nyligt fået tracket et
par nye veje i København med GPS. Men efter jeg fik opdateret min
halve år gamle JOSM-install, kan jeg ikke længere importere de
resulterede GPX-tracks!

Jeg har efterånden prøvet utallige kombinationer af
 - File -> Open... -> vælg GPX og ... ingenting
 - Hente området fra OSM før/efter forsøg på GPX-indlæsning. Og
med/uden tilhørende traces.
 - Køre med/uden debug-modus
 - Fjerne min ~/.josm/
 - Find selv på flere...

Alle kombinationer ender i beskeden:

    Open file: GPX_FILNAVN (STØRRELSE bytes)

Og derudover ... ingenting.

Nu har jeg prøvet et par dage + forsøgt grave i JOSMs noget
uoverskuelige bug-system, men uden resultat. Nogen der kan pege mig i
den rigtige retning?

--
Morten Siebuhr