[Talk-dk] GPX-tracks i JOSM

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Man Okt 10 21:40:57 BST 2011

On 10-10-2011 22:22, Morten Siebuhr wrote:
> Hep,

> S'gerne - se vedhæftede.
>
> Lavet gennem `garmin_save_runs; garmin_gpx $FILNAVN | sed
> 's/rte/trk/g'>  $FILNAVN.gpx` (loader data fra en Garmin Forerunner,
> eksporterer til GPX og retter dens routes til tracks. Denne procedure
> har tidligere produceret ganske brugbare GPX-filer...

Det ser ud til at Garmin Forerunner Tools genererer ugyldigt gpx.
Strukturen skal være gpx>trk>trkseg>trkpt. Din gpx fil har kun
gpx>trk>trkpt, hvilket ikke er gyldigt[1].

Tilføjer jeg et <trkseg></trkseg> udenom punkterne åbnes filen ganske som
forventet.

[1] http://www.topografix.com/GPX/1/1/
--
Jonas Häggqvist