[Talk-dk] GPX-tracks i JOSM

Torben Brendstrup t.brendstrup at gmail.com
Man Okt 10 21:41:14 BST 2011

Jeg sammenlignede filen med et par stykker jeg havde liggende.

din fil har denne opbygning:
<gpx>
<trk>
* <trkpt>...<trkpt>
</trk>
</gpx>

Jeg kunne få den loadet ind i josm ved at tilføje et trkseg tag rundt om
trkpt tags som følger:
<gpx>
<trk>
<trkseg>
* <trkpt>...<trkpt>
</trkseg>
</trk>
</gpx>

Jeg har tilføjet dette i filen du sendte.

Mvh.
Torben