[Talk-dk] Ønsker til det offentlige

Janus Sandsgaard JSG at itst.dk
Fre Okt 14 14:39:08 BST 2011

Hej alle

Super det lykkedes at mødes i dag, selvom det var en lidt særlig situation for os fra IT- og Telesturelsen. Selv måtte jeg fx. gå fordi jeg skulle mødes med nye kollegaer i nyt ministerium.
Mit sidste møde som IT- og Telestyrelse (under afvikling) blev således om og med OpenStreetMap og "Offentlige Data I Spil" - meget interessant med kommune-fokus på data, deling og nye samarbejdsmuligheder.
Jeg regner med at Emil laver en opsamling af en art her på listen. Herfra et tak for engagementet og et stemningsbillede:
http://www.flickr.com/photos/janus_sandsgaard/6243129773/in/photostream

God weekend!

Mvh
Janus