[Talk-dk] potlach http porte?

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Tor Okt 20 10:51:23 BST 2011

det er potlatch2 - den der kommer når man klikker 'rediger' på openstreetmap.org. se screenshop. efer at jeg har valgt en way kommer tags'ne ikke frem. faktisk kan man ikke scrolle den venstre kolonne.

men nu prøvede jeg med firefox, og har virker det. så det er nok ikke noget med porte (heldigvis).

på mac har jeg samme problem, både med safari og firefox. hvis jeg kigger 'error console' i firefox ser det ud til at der er nogle javascript fejl. see screenshot.

pc'en og mac'en er på to forskellige netværk.

der er også en del domæner man ikke kan tilgå her fra kontoret - kan det have noget med det at gøre?