[Talk-dk] potlach http porte?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Okt 20 11:25:25 BST 2011

Super fint at du har lavet test på forskellige platforme. Chrome er
vinderen ;-) - Men skal ikke udtale om det er den måde Mac etc.
håndtere ActionScript/Flex framework/Flash der volder problemer. Har
ikke set noget i bug tracker for Potlatch2 om det emne
http://trac.openstreetmap.org/query?status=accepted&status=assigned&status=new&status=reopened&component=potlatch2

Vedr. IE skal det da nævnes at Andreas Hammerhøj og jeg opgivet til
brug i DCF OSM undervisning. Alt for bøvlet at sætte sammen med
Potlatch 2, for mange opsætninger vedr. popup meddelser og underlige
ting der sker o.lign. Der anbefaler vi kursister der medbringer egen
pc at installere Chrome eller Firefox, hvilket så ikke har givet nogen
anledning til bøvl gennem et helt dagskursus.

/Søren