[Talk-dk] Kopiering fra kommercielle kort

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Lør Okt 22 02:47:11 BST 2011

On 22-10-2011 03:34, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Hvordan har han kopieret dem?

Så vidt jeg har forstået, ved at kigge på kort/luftfoto hybridkort og så
tegne noget der ligner ved at kigge på Fugro/Bing samt adressenoder.

> Det kommer jo lidt an på omfanget, og det kender kun du.

Han har angivet source på omkring 30 ways. Hvor mange der er tale om
derudover er jeg ikke helt klar over. Jeg vil prøve at spørge ind til
hvilket omfang der er tale om.

> Ja, og godt at vi får ryddet op i det inden at vi bygger videre på
> det.

Ja, det er jo lige det. Jeg har ikke helt overblik over hvor lang tid det
strækker sig over, men umiddelbart vil jeg gætte på det er begrænset hvor
meget der er bygget videre på, i og med at der jo netop er tale om veje
der nok ikke findes på Fugro/Bing.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk