[Talk-dk] Det sidste sammenhængende og jomfruelige stykke hvidt i DK

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Okt 27 17:27:59 BST 2011

Hej Anders,

Det er virkelig godt! Der var masser af bevoksning dér som I nævner,
og jeg har selv været ked af, at et sted, der var så tæt på hvor jeg
normalt er i sommerhus (Liseleje), manglede så mange veje.
Asserbo-skovområdet har netop været et område, jeg selv har brugt som
eksempel flere gange i forbindelse med kvalitetssikring (hvor pointen
ikke var, at vi manglede noget, men snarere, at vi netop vidste, at vi
manglede noget lige præcis dér).

Jeg håber at tage et af sporene her én af dagene. Er alle spor
almindelig vej (som i, ingen skovstier)?

- Peter Brodersen