[Talk-dk] Det sidste sammenhængende og jomfruelige stykke hvidt i DK

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Søn Okt 30 02:03:55 GMT 2011

Super tak til Ole. Det har været en god, lang cykeltur :-)

Jeg har længe haft kig på netop det område. Men det er helt umuligt med
alle de træer. Når man ser på GPS-tracket, kan man også se, at
usikkerheden er ret stor, når der er mange træer. Så træer er generelt
irriterende for kortlægning.

Men med både GPS og Fugro har man i det mindste en chance. Det har stor
værdi at vide, hvilke veje, der er forbundet.

Anyway, jeg har nu mappet de sidste.

Andreas Hammershøj skrev:
> Ja, som jeg forstår det er det langt overvejende alm. sommerhusveje. Hvis der er en enkelt som er en skovsti skal vi nok fange den når Ole kommer forbi.

Der var nogle enkelte, som jeg ikke syntes lignede rigtig vej, og som
heller ikke havde nogen adresser. Jeg har mappet dem som highway=road.
Hvis Ole kan sige noget om dem, vil det være lækkert.

- Jørgen