[Talk-dk] Autorisation i forbindelse med oisfixes

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Tir Sep 13 09:40:17 BST 2011

2011/9/13 Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com>:
> Hej
>
> Jeg har oplevet det samme som dig, da jeg ville prøve indrapportering på en
> anden pc.
> Jeg kan se i My OAuth Details under "Application Name"  at oisfixes peger på
> denne her sti " http://oisfixes.beta.iola.dk/ hvilket må være en fejl, da
> Ole har skiftet til http://oisfixes.iola.dk/ eller er det en fejl ?
>
> Så svaret er du er ikke alene om det problem.

Hm, jeg beklager postyret - jeg tjekkede OAuth-registreringen af
app'en på openstreetmap.org, og den var ganske rigtig til
beta-serveren. Det er rettet nu. Forhåbentligt skulle det løse
problemet. Jeg har godt nok sjældent haft så mange fejl ud af en
serverflytning...

Hvis I oplever andre fejl, så sig endelig til. Der har vist været lidt
nedetid på XAPI-serveren her i weekenden, jeg skal altså have hevet
noget tid ud af kalenderen til at se om jeg ikke kan bruge
adressewebservicen direkte.

Ole